sweet dream!

heeej!! sorry att jag inte blogga på nåa dagar men orkar typ inte sätta på datan tar typ en kvart men aja nu lovar jag verkligen att blogga varje dag.Kom hem från mora för nån timme sen var på nån träningssak fick ont i halsen första dan LYCKAT så blev inge mer träning för mej sen då!:(( hade lite feber igår men sen tog jag alvedon och käka chips och då blev de bättre.Vakna i natt att det typ dunka i huvet och öget had så sjukt ont,hade tydligen slagit i ögat i sängen INTE skönt.Är i alla fall skit svullen nu men hoppas det blir bättre tills skolan i morron tänker då i alla fall inte gå till skolan med sånt här fint öga.Har i alla fall nyss duschat ska kolla lite på tv och hämta lite is bitar så man kan ha på ögat:/
JUSTE I MORRON KOMMER MIN ZIPERALL
LÄÄÄNGTAR

tänkt ta lite nya bilder och lägga ut men de sket ju sig när man ser ut så här

puss:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0